Τρίτη 9 Απριλίου 2013

τζην φουστίτσα με απλικέ

Έχω την χαρά να σας παρουσιάσω μια φουστίτσα που έφτιαξα για την κόρη μου και η φίλη μου Ιωάννα από την Βελόνα και Κλωστή έφτιαξε το απλικέ. Το σχέδιο στο απλικέ και τα υφάσματα τα διάλεξε η κόρη μου. Και όπως λέει η Ιωάννα είναι μια νόστιμη φουστίτσα.





η τσεπούλα με το κουμπάκι για τζιν

 
 
και το απλικέ της Ιωάννας με τα κουμπάκια και υφασματάκια που διάλεξε η κόρη μου.
 
 

 
 
Πρώτη φορά έραψα τζίν και έμαθα απλικέ. Πολλή όμορφη εμπειρία και η κόρη μου σίγουρα θα χαρεί να την φορέσει γιατί έχει διαλέξει το σχέδιο!

9 σχόλια:

  1. Δέσποινά μου, σου λέω και δημοσίως πως χάρηκα πάρα πολύ με τη φουστίτσα! Είμαι σίγουρη πως και το Μαράκι θα τη χαρεί εξίσου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η φουστα σκιζει ειναι τρομερη!να τις φτιαξεις κι αλλες, να'χει το κοριτσι ποικιλια...φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ. Σίγουρα θα φτιάξω αν και τώρα περιμένει ένα άλλο κορίτσι με ανυπομονησία την τζην φουστίτσα του...

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα Δέσποινα !!! πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου αλλά αυτό το αππλικέ καπ κεικ .. είναι το κάτι άλλο!!! ωραία ιδέα και για ανανέωση φούστας!!! Η δικιά μου η κόρη είναι στη φάση του "πάλι αυτό βρε μαμά?..." ¨αρα όπως καταλαβαίνεις με σώνεις!!!
    Σε προσκαλώ επίσης και στο δικό μου σπιτάκι...Έχεις να παραλάβεις βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ήρθες Κατερίνα. Σε ευχαριστώ για τι βραβείο και χαίρομαι που σου έδωσα μια καλή ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρίσκω κι εγώ!Χαίρομαι να ανακαλύπτω blogs ραπτικής από Ελλάδα.Είμαστε ελάχιστα δυστυχώς.Πολύ όμορφη η φούστα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eυχαριστώ Γεωργία. Δεν πειράζει θα γίνουμε περισσότεροι. Είναι τόσο όμορφα αυτά τα ραπτικά που σιγά σιγά θα τα μάθουν περισσότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια και στις δυο σας !
    Καλή συνέχεια με όμορφες δημιουργίες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς σε βρίσκω! Υπέροχη η φουστίτσα! Καλοφόρετη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή